כמה פעמים ניסית לרדת במשקל ולא הצלחת? הפתרון האמיתי לפניכם

כמה פעמים ניסית לרדת במשקל ולא הצלחת? הפתרון האמיתי לפניכם

כמה פעמים ניסית לרדת במשקל ולא הצלחת? או שירדת ומיד אחרי ש"סיימת עם הדיאטה" עלית בחזרה? לאחר שנים של ניסיון להוריד במשקל,ללא הצלחה רבה, פיתחתי שיטה אשר עוזרת לרדת במשקל, בקלות ובלי מאמץ. והכי חשוב, ולשמור על התוצאות לאורך זמן.

לפני קצת יותר מחצי שנה החלטתי ש:"לא עוד דיאטות יו יו!" החלטתי שאני רוצה לרדת לעומק העניין ולהבין מה בעצם גורם לנו לרדת במשקל? ויותר חשוב מזה: מה גורם לנו לעלות חזרה?

כנטורופתית מומחית בבעיות מערכת העיכול, גיליתי שכאשר הגוף שלנו לא מאוזן, קשה מאוד לרדת במשקל. מהו אותו חוסר איזון? מחלות כגון סוכרת, לחץ דם, בעיות עיכול, חוסר איזון הורמונלי, ומחלות נוספות.

אבל… וזה לא פחות חשוב

לעיתים ישנה עליה במשקל בגלל אותן מחלות רקע. שמתי לב שכאשר הגוף מתחיל להתאזן הוא יורד במשקל בלי מאמץ. ההחלטה שלי: להוביל אנשים לבריאות!!

אני מזמינה אותך להרצאה מרתקת "להוביל אותך לבריאות" שבה אתן כלים מעשיים לבריאות תקינה וירידה במשקל:

  • איזון מחלות רקע.
  • בלי ספירת קלוריות!
  • בלי חשקים לסוכר ופחמימות ריקות!
  • בדרך קלה ופשוטה ליישום שתהפוך לדרך חיים.

מצרפת פה תמונות שלי ושל בן הזוג שלי לפני ואחרי.

אז מי אני?

שמי אפרת סטביצקי ואני נטורופתית  ND מלווה לבריאות ותזונה ואיזון כלכלי. אני עוסקת בנטורופתיה והובלת אנשים לבריאות כבר 10 שנים. מאבחנת כל מטופל ומעניקה לו את השירות המקצועי והטוב ביותר.
בסיס הגישה שלי הוא שמאחורי הכאב מסתתר גורם נפשי המאפשר למחלה לפלוש לגופנו ולהחליש את המערכת החיסונית. גוף האדם הוא יחידה אחת גדולה ואיזונה מחייב טיפול בכלל המערכות, כך ניתן לטפל בשורש הבעיה ולא רק בסימפטומים שלה.
כאשר אדם לוקח אחריות על חייו ובאמת מנסה לשנותם באמצעות תזונה נכונה, תנועה וטיפול נקודתי הוא יוכל להגיע לאיזון הגוף והנפש. לכן, על המטופל לקחת חלק פעיל בתהליך הריפוי והטיפול על מנת להגיע לתוצאות חיוביות.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן