שמנים עם עוצמה

שמנים ארומטיים עם עוצמה

אחד הכלים היותר עוצמתיים בקליניקה שלי הם שמנים ארומטיים .

כאשר מגיע אלי מטופל עם בעיה מסוימת, אני  מבצעת תשאול מקיף, מאבחנת אותו דרך קשתית העין, לשון ורפלקסולוגיה וכך מגיעה לשורש הבעיה.

כאשר אני מחליטה על טיפול ביחד עם המטופל אני דואגת לשלב בטיפול תמיד שמנים ארומטיים.

השמנים הארומטיים מבוססי צמחים ויכולת הריפוי שלהם עוצמתית ביותר.

השמנים הארומטיים פועלים על הגוף ברמה של תא ויש להם יכולת ריפוי עצומה.

ניקח למשל את השמן הנפוץ ביותר :

לבנדר –

שמן הלבנדר מוצאו באגן הים התיכון, הוא שיח כחול סגול , הוא שמן רב תכליתי וידוע במשך אלפי שנים כבעל תכונות מרגיעות ומאזנות. הוא בטוח לשימוש אפילו ישירות על העור, מעולה לכוויות, משכך כאבים נוגד התכווצויות, יעיל למיגרנה וסינוסיטיס, בטוח לשימוש על ילדים , מפחית לחץ דם ומחזק מערכת עצבים, יעיל לכאבי מחזור, מרגיע עצבנות , עוזר בנדודי שינה ועוד.

טיפולי הרפלקסולוגיה שלי כוללים תמיד תרכובת שמנים שאני מרכיבה למטופל באופן אישי כך שעוצמת הטיפול הופכת להיות הרבה יותר משמעותית.

השפעת השמנים על הגוף היא מהירה מאוד ולכן הריפוי מתקצר.

ברוב המקרים אני מבקשת מהמטופלים שלי להריח את השמנים לפני שאני רוקחת להם אותם, כלומר אם לצורך העיניים מטופל מגיע עם אסטמה , כשאני רוצה לרקוח לו שמן מתאים אני מוציאה את כל השמנים המתאימים לאסטמה: אקליפטוס, ארז, ברוש, בנזואין, לבונה ועוד, ואז אני נותנת לו להריח את השמנים, שמן שהוא יותר מתחבר אליו מבחינת הריח, ישפיע עליו בצורה טובה יותר.

וכן בעצם הריפוי נעשה ברמה הרבה יותר טובה.

את השמנים אני ממליצה למטופל לרוח על הגוף בהתאם לצורך.

כמו כן אני ממליצה לשים שמנים ארומטיים במבער כך מולקולות השמן חודרות לתוך מערכת הנשימה ועוזרות בריפוי נוסף.

בחורף אני ממליצה להורים לשים שמנים ארומטיים המטפלים בשפעת בתוך מבער בבית ובכך למנוע הידבקות של בני הבית במחלות האחד מהשני.

 

דילוג לתוכן