מנצחים את הסוכרת – פתרון טבעי ללא תרופות

סוכרת, המחלה של המאה ה 21. בכל 10 שניות מת מישהו מסיבוכים של סוכרת בעולם.

בעולם ישנם 250 מיליון חולי סוכרת והערכות הן שעד שנת 2020 המספר יעלה פי 2. בישראל כיום ישנם מיליון חולים במחלת הסוכרת, בכל השלבים שלה ומוערך שישנם עוד כ 200 אלף חולים שטרם אובחנו במחלה.

הסיבוכים הקשים הקשורים במחלת הסוכרת:

  • מחלות לב,
  • ירידה בתחושות הרגליים – סכנה שעלולה לגרום לקטיעה של גפיים.
  • פגיעה בכליות – חיבור לדיאליזה.
  • בעיות עיניים – המובילות לעיוורון.

כאשר מגיעים למצב של פגיעה במערכות, הנזק כלכך משמעותי שכבר אין דרך חזרה…

איך מזהים סימנים ראשוניים של סוכרת?

עייפות יתר, צמא מוגבר, פה יבש למרות שתיית מים, ריצה לשירותים – אלה חלק מהסימנים שחשוב שנבדוק לעומק אם הם מופיעים יותר מידי אצלנו. כמובן שערכי רמת סוכר גבוהים הנמצאים בבדיקת דם, מעידים על קושי של הגוף לפרק את הסוכר ע"י האינסולין. פעמים רבות אני נתקלת במטופלים שיש להם סוכר גבוה בדם ועדיין לא מטופלים.

הרופא אומר להפחית סוכר – וזה בסדר, אך האם רק בסוכר צריך להפחית?

לא!!! הסוכר חבוי בפחמימות ריקות – פסטה, קמח, תפוחי אדמה, פירות מסוגים שונים אורז, קטשופ, שוקולד ועוד. הסוכר הינו חומר בסיסי לחיים – הוא מכיל את האנרגיה שגורמת לגוף לזוז אז איך ניתן להוריד אותו? תזונה נכונה ושינוי בהרגלי החיים הם הדרך להיפטר מסוכרת.

ועכשיו יבואו אלה שיגידו: "קל להגיד, קשה ליישם". כי איך בדיוק עומדים מול הפיתוי של המאכלים אותם אנו רגילים לאכול? איך אני מפסיק/ה לאכול לחם? על מה אמרח את האבוקדו? איך בכלל עושים דיאטה? וכאן אני באה לעזר, לאחר שנים של התעסקות בנושא הסוכרת ושינוי תזונתי שעברו מטופלים שלי, פיתחתי שיטה שבה קושי ההתמודדות עם עודף הפיתויים הוא פשוט וקל. בעזרת השיטה הזו הצלחתי לגרום לרבים ממטופלי לרדת במשקל, לאזן את בדיקות הדם שלהם ולהוריד את רמת הסוכר בגוף.

אני מזמינה אותך ליצור איתי קשר להתחיל לחיות בריא ללא סכנת הסוכרת ברקע ולהרגיש נפלא בתהליך.

רק בריאות,

אפרת

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן