איבחון מקצועי דרך קשתית ולובן העין

האיבר הראשון המתפתח אצל העובר הוא העיניים! 
הקשתית מסיימת את התפתחותה בגיל שש. 
מרגע היווצרות העובר נקבעים בקשתית סימנים הנובעים מרעלים במעיים, עודף סוכר, פחדים, כעס ועוד. 

האירידיולוגיה התגלתה בשנת 1861 על ידי רופא שראה ינשוף שהכנף שלו שבורה. במקביל זיהה הרופא נקודה שחור בקשתית העין של הינשוף, כאשר טיפול בכנף של הינשוף גילה הרופא שככל שהכנף הלכה והבריאה, הסימן בעין הלך ונעלם וכך חשד שיש קשר בין הדברים והחל לחקור את הנושא.

אבחון הקשתית – אירידיולוגיה

אבחון בקשתית ולובן העין כולל רישום של צבע הקשתית, צורות של סיבי העין, מיקום סימנים וצורתם ועוד. אבחון הקשתית יכול להעניק תמונה כוללת של מצב הרקמות בגוף. כל דבר תורשתי יופיע בקשתית העין, למשל: סימנים כתומים על הקשתית מעידים על סוכרת תורשתית אולם במידה ונפעל ונקפיד על אורח חיים בריא ותזונה נכונה, נוכל להימנע ממחלת הסוכרת.

מה ניתן לראות דרך הקשתית?

  • גנטיקה – עם אילו חולשות הגיע האדם לעולם
  • חולשת איברים ומערכות
  • זרימת דם ואיכות דם
  • חילוף חומרים
  • דלקות
  • מצבים רגשיים ועוד

מה ניתן לראות בלובן העין?

תהליכים פיזיולוגיים ורגשיים.
סימנים בלובן העין מעידים על מצב אקוטי שישנו בגוף. ניתן לראות היכן מתחילות המחלות (פתלוגיות) על אילו איברים הן משפיעות ומהו האיבר הסופי שנפגע.
סימנים בלובן ובקשתית מופיעים זמן רב לפני שהם מופיעים בבדיקות הדם, השתן והצילומים, כיוון שכך ניתן לתקן מחלה אפילו לפני שהיא מופיעה בבדיקות.

אבחון בקשתית העין, מאפשר לרדת לשורש הבעיה ולמצוא לה את הפתרון הנכון ולגורם לריפוי עמוק יותר.

לדוגמא: הגיעה אלי מטופלת עם סחרחורות, ירידה במשקל משמעותית וחוסר יכולת להניע את עצמה. באבחון דרך קשתית העין גיליתי כי האישה סובלת מהתפרצות של קנדידה. ללא האבחון יכולתי לתת טיפות לסחרחורות, לירידת המשקל, או לאבחן את מצבה בכל צורה שהיא אך לא הייתי פותרת את הבעיה לעומקה. ההבדל בין סימפטום (תסמין) לשורש הבעיה.

לקביעת איבחון, צרו קשר ואשמח לתאם פגישה אצלי בקליניקה או אצלכם בבית.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן